igår & idag

Igår åkte jag först ner till badet med Ebba,Rebecka och Vanja! Vi hade med ett fodrall som man kunde lägga mobilen i och sen ta kort under vattnet! cooolt va? haha. Dock blev korten rätt suddiga! 
Senare på kvällen åkte jag och Ebba hem till Vanja för att ha "myskväll" där! Vi kollade på film, åt godis och lite annat gott! Det slutade sen med att vi drog ner till hamnen för att träffa Edwin! 
 
Idag har jag inte gjort såå jääätte mycket, cyklade ner till badet med Rebecka och Vanja! vi gjorde typ "det vanliga"  (simmade ut till fyren, spelade kort, åt pizza, tog lite kort osv) hahaha. 
Lite senare på kvällen va jag med Vanja och Ella! mysmys
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback