när jag inte bloggat

Har inte uppdaterat något dom senaste dagarna, Men i söndags var jag ju med Vanja i Göteborg på Rix fm festivalen. Det var super kul men efteråt var mina ben döda eftersom vi stått upp i ungefär 5 timmar. 
Hahha men det var helt klart värt de! Oscar, Looren, Anton Ewald, Robin Stjernberg, Envy, David Lingren var några av dom kändisarna som var där! Jag och Vanja hade egentligen bara tänkt o se Oscar men eftersom vi var längst fram skulle det typ varit omöjligt att komma ut bland alla människor, oså hade vi inget annat och göra så vi stannde och kolla på alla. 
I Måndags & Tisdags drog jag och Vanja in till Skövde efter skolan. Vi köpte kläder, hämta biobiljeter, käka på donken oså hhaha.
Och idag har inte gjort så mycket, va i skolan sen drog jag o träna.
 
     
Råka även tappa min mobil, smart va? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback