Göteborg!

Igår var jag somsagt i Göteborg! Vi åkte buss in till Skövde och sedan tåget vidare mot gbg! Vi åkte runt lite överallt och kollade i olika klädaffärer. Hem fick jag med mig sju tröjor, två shorts, en body lotion, och ett par örhängen! 
Innan vi åkte till Liseberg åt vi även lite god mat på bryggeriet. 
Senare på kvällen gick vi och kollade på "Lotta på Liseberg". B.la. var Brolle, Caroline af ugglas, Claes Malmberg där.
Men den jag hade sett framemot o kolla på var ju såklart Oscar.<3
Han var så jäkla grym och blev så jävla glad när jag fick taa kort med han!!!
Råkade även komma med i tv lite när vi tog kort, piiinsamt! 
Efter allt var slut så kom Oscar ut och träffade fans. 
Fick då mer kort med han och hans autograf.
 
 
 
  
 
 
 
Vid 1.20 ser ni mig och Oscar<33333 
Rockmedley%20med%20Brolle,%20Claes%20Malmberg%20och%20Caroline%20af%20Ugglas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback