sämst på att blogga

Som ni ser har jag inte bloggat under dom senaste dagarna för att jag varit på Kusten och i Göteborg! 
Åkte till kusten i tisadags med Vanja! Vädret var så bra så man kunde både sola och bada! ☼ 
Under fredagen åkte vi hem, och hemma gjorde jag inte så mycket mer än att kolla på Gossip girl och packade om för Göteborg. ( Skulle ha "återträff" med alla från ssa.) 
När vi kom in till stationen på Söndagsmorgonen fick vi se att vårt tåg var inställt. kul kul! Och nästa skulle inte gå förren två timmar efter! ;( Surt,men vi löste det genom att jag fick åka med Päron och Agnes istället. 
Väll framme i Göteborg gick vi direkt till Liseberg och träffade Amanda, Markus, Daniel o Linn! Köerna var såklart rätt långa men vi hade kul ändå! :) 
På måndagen träffades Jag, Linn, Markus, Daniel och Amanda. Vi kollade runt i lite olika klädaffärer innan vi vinkade av Amanda vid tåget. Sedan gick vi andra och åt på bryggeriet. matmatmat. Vi fortsatte sedan kolla i lite affärer innan vi drog vidare till Liseberg. Köerna var dock ännu längre och vi hann åka 5? åkattraktioner. 
Under tisdagen var det dags och ååkka hem igen! :( Vårat tåg blev såklart försenat så vi missa bussen och vi fick vänta 1 timme på nästa. lika kul som vanligt. 
Har iallafall haft några riktigt roliga dagar! 
 
 
 
REBECKA VA STOLT NU 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback