Lördag & Söndag

Lördag : Åkte jag till Liseberg med Vanja och Arijana! 
Vi tog tåget från Skövde halv 9 och var framme i Göteborg cirka 10.
Så när Liseberg öppnade kl 11 var vi först i kön,
Jag åkte b.la. blader,kanonen,uppswinget,höjdskräcken och uppskjutet! 
Attraktioner som jag inte vågat åka förut men som jag nu tycker är roliga! ( Hhaha förut vågade jag inte ens åka balder) 
Vid 8 tiden började det spöregna, så många åkte hem och köerna blev max 5-10min.
Ungefär 15 över 10 åkte vi tillbaka till stationen och tog tåget hem vid 11! 
 
Söndag : Åkte jag till Allingsås med familjen + Ebba och Nisse! 
Vi kollade när landslaget i handboll mötte Holland! ( Sverige vann :D ) 
Efter matchen kom några spelare ut och jag fick några autografer! 
Vi även ta kort med Jonas Larholm som är sjukt duktig i Handboll! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback