29/5-2013

Skolan idag var väldigt slapp, bara 3 lektioner och sist kollade vi på niornas cabaret!
Efter skolan drog jag,arijana och Vanja hem till Vanja där vi färgade håret på henne, och provade även att sminka med en ögonbindel på! haha det så rätt svårt :p
Efter det drog vi ner till strandpronemanden och mötte Rebecka!  Kom precis hem nu och ska läsa på mitt Spanska prov som är imorn! ( har inte tränat något typ) aja hoppas det går bra! :)
 
 
 
Fick även hem min prenumeration på styleby idag! (tre översta bilderna) en bra modetidning som jag nu prenumerat på i cirka ett halv år!  ( fick även med en necessär och en miniparfym)
Mamma hade också varit i Skövde idag och köpt en parfym och en ny ögonbrynspenna till mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback