8 May 2013.

Tänkte berätta lite om gårdagen för er som ville veta :3
Åkte till Stockholm igår runt nio. Vi tittade lite i affärer osv och ungefär klockan 5 åkte vi till friends arena.
Först stod vi utanför en port och väntade på att någon av killarna skulle komma men dom kom aldrig så vi gick vidare till en liten shop med One direction saker som fanns utanför.
När klockan ungefär var 6 skulle jag gå till Gate 2. ( Där jag skulle gå in) Och hörde då massa skrik och sprang så fort jag kunde ditt. Eftersom det var väldigt många framför mig fick jag stå och hoppa för att kolla vad alla skrek åt.
Såg då Niall och Louis. Hann kanske bara se dom i 10 sekunder på 20 meters avstånd. Men jag var så jävla glad ändå. Hade ju fått se dom i verkligheten.
Inne på Arenan sen var det lite musik som spelades t.ex. gangnam style. Lite coolt när alla Directioners började dansa gangnam style! :D Innan det hade det varit ett förband osv.
Ungefär vid halv 9 så började dom och sjunga. Och precis i början av Up all night blev mitt minne i mobilen fullt. Fick verkligen panik, Så raderade alla mina 1000 bilder för att kunna filma under konserten.
Efter några låtar åkte dom ut på en svävande grej. HAHAH vet inte vad det heter. När dom hade åkt längst fram stod jag cirka 10 meter ifrån dom. 10 meter. Jag och tjejen brevid mig ställde oss upp och började hoppa,skrika och gråta. Där jag stod var det bara hon bredvid mig som lixsom stod upp och hoppa alla andra satt ner.
Så vi gjorde allt vad vi kunde för att få kontakt med killarna. Vi skrek suuper myckeet. Och vi lyckades. Niall och Liam var dom första som vinka. Sedan vinkade även Louis och Harry. Och dom fick vi verkligen kontakt med.
Jag och tjejen brevid hade varsitt pannband där det stog " Vinka till mig" fast på Engelska då ;)
Och när då Louis vinkade till oss pekade han först mot sitt huvud och sen mot oss. Harry kollade på oss i kanske 2 sekunder. ( Känndes som mycket längre) Sedan gjort han :O och gick sedan över till världens smile :'D.
Bästa minuterna i mitt liv.
Stämningen var på topp efteråt och hela konserten var så jävla bra!
Väldigt dåliga mobilbilder. Men dom får duugaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback