fråååågoor

1. Tre namn jag lystrar till: Stina, Stini, lillastinapina... haha
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Klassen
3. Vilken ögonfärg har du? Blå
4. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, Kramar, Internet
5. Tre saker jag  inte kan göra: Hjula, Laga mat, Gå ner i splitt
6. Detta tycker jag om att göra: Spela handbooll
7. Detta vill jag ha just nu: Sommarlov
8. Detta är jag rädd för: Spindlar, Höjder
9. En egenskap jag gärna ser min partner ha: Snäll typ
10. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
11.  Sover du med gosedjur: Nej
12. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Vet inte
13. Favoritkläder: Tighta jeans och en tjock tröja
14. Favoritdoft: Vet inte 
15. Favoritdjur: Hund, Sköldpadda
16. Stjärntecken: Skorpion
17. Detta äter jag gärna: Tacoos
18. Dricker helst: Vatten, Läsk
19. Bästa godiset: Choklad
20. Bästa skrattet: Nialls
21. TV-program jag gillar: Pll
22. Om jag vore ett djur skulle jag vara: vet inte
23. Bor du i hus eller lägenhet:  Båda
24. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga
25. Min käraste ägodel: Mobilen
26. Något jag vill ha i present: Pengar
27. Skulle du kunna ge upp en kille för din vän gillar den : jaa
28. Favorit artist / band : One direction
29. Udda förmåga/egenskap: typ skaka min haka
30. Ett bra minne: Tunisien
31. Ett bra citat: "If you can dream it, you can do it" - Walt Disney
 32. En hemlighet jag vet: Harry, Niall,Zayn,Louis,Liam är dom 5 bästa killarna i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback